Koppelen met ponto

Manueel je bankrekeningen controleren om de betaalstatus van je facturen te checken kan tijdrovend en frustrerend zijn. Dankzij de koppeling tussen MYBREEX en Ponto zie je meteen welke facturen reeds betaald zijn, en welke nog betaald moeten worden. Behoud zo gemakkelijk het overzicht over je financiële transacties!

Activeer deze koppeling

Om je bankrekeningen te koppelen met MYBREEX via Ponto dien je eerst een Ponto-account aan te maken en de rekeningen die je wil koppelen toe te voegen aan je Ponto-account.

Ga nu in MYBREEX naar BankAutomatiseer en klik op Configureer in het Ponto-kader.

Klik op Verbinden.

Je wordt nu doorverwezen naar de Ponto-website. Log in met je Ponto-account en zet de schakelaars aan van de bankrekeningen waar je MYBREEX toegang tot wil verlenen. Klik vervolgens op Bevestigen

 

FAQ

Ik krijg de volgende foutmelding te zien: “Er is een probleem met Connectie tussen uw account en Ponto. Probeer opnieuw te connecteren via Instellingen > Integraties > Ponto of contacteer Ponto support op support@ibanity.com”. 
Dit betekent dat de koppeling tussen MYBREEXX en Ponto verbroken is. Je kan de koppeling opnieuw leggen door in het menu ‘Bank’ op het submenu ‘Automatiseer’ te klikken. Klik daarna op ‘Configureren’ in het Ponto-kader.

Ik krijg de volgende foutmelding te zien: “Ponto werd geactiveerd maar u heeft geen bankrekeningen geactiveerd in Ponto. Er kan dus geen automatische betalingscontrole plaatsvinden”. 
Dit betekent dat je wel gekoppeld bent met Ponto, maar je MYBREEX in je Ponto-account geen toegang hebt gegeven tot de gegevens van je rekeningen. Je kan dit doen door aan te melden bij Ponto met je Ponto-account en de schakelaars aan te zetten naast de rekeningen waartoe je MYBREEX toegang wil geven.

Ik krijg de volgende foutmelding te zien: “Ponto heeft momenteel geen toegang tot sommige rekeningen. Hierdoor worden de transacties van die rekening niet langer gesynchroniseerd. Gelieve in te loggen in Ponto en Ponto opnieuw te authenticeren tot deze rekeningen.”
Uit veiligheidsoverwegingen dien je, afhankelijk van je bank, om de x aantal maanden je rekeningen opnieuw te authentificeren met je card-reader in je Ponto-account. Meld je aan bij Ponto met je Ponto-account om je rekeningen opnieuw te authentificeren.